Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Czernice Borowe
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Konstytucja Rzeczpospolitej Polskiej, rozdz.IV - Rejestr zmian, rejestr 105, menu 9, artykuł 105 - BIP - Gmina Czernice Borowe”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści strony 'Sekretarz'

Sekretarz Gminy

mgr Bogumiła Cienkus

pokój Nr 13

tel./fax (023)  674 - 60 - 66 wew. 39

sekretarz@czerniceborowe.pl


Sekretarz Gminy - zapewnia warunki sprawnego funkcjonowania Urzędu oraz zabezpiecza prawidłową organizację pracy bieżącej w Urzędzie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 

Do zadań Sekretarza należy w szczególności:

  1. zapewnienie zgodności wydanych decyzji i działania Urzędu z obowiązującymi przepisami prawa,
  2. koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki i samodzielne stanowiska pracy,
  3. organizowanie współdziałania z osiedlami oraz jednostkami organizacyjnymi gminy,
  4. inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji pracowników samorządowych,
  5. zapewnienie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego obwieszczeń oraz wszelkich informacji o charakterze publicznym na terenie gminy,
  6. nadzorowanie przestrzegania zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw obywateli,
  7. adaptacja zawodowa nowozatrudnionych pracowników samorządowych,
  8. przestrzeganie dyscypliny pracy w Urzędzie,
  9. przestrzeganie przez pracowników Urzędu przepisów ustawy o pracownikach samorządowych oraz kodeksu postępowania administracyjnego,
  10. podejmowanie działań na rzecz poprawy stanu technicznego środków pracy w Urzędzie
  11. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania obsługi kancelaryjnej Urzędu, obiegu dokumentów i przepływu informacji pomiędzy poszczególnymi komórkami i stanowiskami pracy w Urzędzie,
  12. przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej przez pracowników Urzędu,
  13. przeprowadzanie kontroli wewnętrznych w zakresie nadzorowanych spraw oraz koordynowanie kontroli zewnętrznych,
  14. przestrzeganie zasad określonych w Regulaminie Urzędu oraz innych wewnętrznych aktach prawnych Wójta,
  15. gospodarka etatami oraz funduszem płac,
  16. wnioskowanie w sprawach karania, wyróżniania i nagradzania pracowników,
  17. utrzymanie bieżącego kontaktu z pracownikami Urzędu w sprawach: 
    1. warunków pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy, 
    2. ochrony zdrowia pracowników i wypoczynku, 
    3. świadczeń socjalnych, 
    4. podwyższania kwalifikacji zawodowych.
  18. opracowywanie projektów zakresów czynności stanowisk pracy (za wyjątkiem stanowisk pracy podporządkowanych Przewodniczącemu Rady i Skarbnikowi),
  19.  rozstrzyganie sporów kompetencyjnych między pracownikami na tle realizacji zadań Urzędu,
  20. uczestniczenie w pracach Rady Gminy bez prawa głosowania,
  21. sprawy oświaty w gminie,
  22. wykonywanie innych poleceń Wójta. 

Metryka

data wytworzenia
2017-06-22
data udostępnienia
2017-06-22
sporządzone przez
Kienig Sylwester
opublikowane przez
Kienig Sylwester
data wykonania
2017-06-22
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.