Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Czernice Borowe
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Uchwała Nr 108/IX/15 Rady Gminy Czernice Borowe z dnia 30 września 2015 r. w sprawie zmiany Statutu Gminy Czernice Borowe. - Rejestr zmian, rejestr 104, menu 9, artykuł 104 - BIP - Gmina Czernice Borowe”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści strony 'Skarbnik'

Skarbnik Gminy

mgr inż. Grażyna Pszczółkowska

Tel/fax 023-674-60-66 wew. 40

Pokój Nr 14 

 

Osoba zastępująca: inspektor Beata Klimkowska

Tel/fax 023-674-60-66 wew. 45

Pokój Nr 14

Do zadań Skarbnika Gminy - głównego księgowego budżetu należy w szczególności:

  1. opracowywanie projektów budżetu gminy,
  2. kontrasygnata czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych,
  3. opiniowanie decyzji wywołujących skutki finansowe dla budżetu
  4. prowadzenie rachunkowości budżetu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami: 
    1. zorganizowanie sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontroli dokumentów, 
    2. bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości oraz sporządzanie kalkulacji wynikowej kosztów wykonywanych zadań i sprawozdawczości finansowej, 
    3. nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości wykonywanych przez Wydział Planowania i Finansowo - Budżetowy oraz jednostki i zakłady budżetowe.
  5. prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami: 
    1. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, 
    2. zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Urząd, 
    3. przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych, 
    4. zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz opłaty zobowiązań.
  6. dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej: 
    1. wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych spraw, 
    2. wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu i jego zmian, 
    3. następnej kontroli operacji stanowiących przedmiot księgowania ,
  7. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Wójta dotyczących prowadzenia rachunkowości a w szczególności: zakładowego planu kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,
  8. opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i ich analiza,
  9. uczestniczenie w pracach Rady Gminy bez prawa głosowania,
  10. wykonywanie innych poleceń Wójta. 

Metryka

data wytworzenia
2017-06-22
data udostępnienia
2017-06-22
sporządzone przez
Kienig Sylwester
opublikowane przez
Kienig Sylwester
data wykonania
2017-06-22
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.