Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Czernice Borowe
Menu góra
Strona startowa Gmina Czernice Borowe Urząd Gminy Referaty i Samodzielne Stanowiska Pracy Referat finansowy
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Referat finansowy, bieżące, menu 55 - BIP - Gmina Czernice Borowe”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Referat finansowy

Referat finansowy

REFERAT FINANSOWY

Skarbnik Gminy (Kierownik referatu) 

mgr inż. Grażyna Pszczółkowska  

tel. (023) 674-60-37 wew. 40,41

fax.  (023) 674-60-66

pokój  Nr 14-18

 

Zadania:

  1. opracowywanie projektów budżetu gminy,
  2. kontrasygnata czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych,
  3. opiniowanie decyzji wywołujących skutki finansowe dla budżetu
  4. prowadzenie rachunkowości budżetu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami: 
    1. zorganizowanie sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontroli dokumentów, 
    2. bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości oraz sporządzanie kalkulacji wynikowej kosztów wykonywanych zadań i sprawozdawczości finansowej, 
    3. nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości wykonywanych przez Wydział Planowania i Finansowo - Budżetowy oraz jednostki i zakłady budżetowe.
  5. prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami: 
    1. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, 
    2. zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Urząd, 
    3. przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych, 
    4. zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz opłaty zobowiązań.
  6. dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej: 
    1. wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych spraw, 
    2. wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu i jego zmian, 
    3. następnej kontroli operacji stanowiących przedmiot księgowania,
  7. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Wójta dotyczących prowadzenia rachunkowości a w szczególności: zakładowego planu kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,
  8. opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i ich analiza,
  9. uczestniczenie w pracach Rady Gminy bez prawa głosowania,
  10. wykonywanie innych poleceń Wójta.

Metryka

sporządzono
2017-06-22 przez Kienig Sylwester
udostępniono
2017-06-22 00:00 przez Łukasiak Monika
zmodyfikowano
2020-09-09 13:34 przez Łukasiak Monika
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
2142
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.