Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Czernice Borowe
Menu góra
Strona startowa Gmina Czernice Borowe Urząd Gminy Kierownictwo Urzędu Skarbnik
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Skarbnik, bieżące, menu 53 - BIP - Gmina Czernice Borowe”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Skarbnik

Skarbnik

Skarbnik Gminy

mgr inż. Grażyna Pszczółkowska

Tel/fax 023-674-60-66 wew. 40

Pokój Nr 14 

 

Osoba zastępująca: inspektor Beata Klimkowska

Tel/fax 023-674-60-66 wew. 45

Pokój Nr 14

Do zadań Skarbnika Gminy - głównego księgowego budżetu należy w szczególności:

  1. opracowywanie projektów budżetu gminy,
  2. kontrasygnata czynności prawnych powodujących powstanie zobowiązań pieniężnych,
  3. opiniowanie decyzji wywołujących skutki finansowe dla budżetu
  4. prowadzenie rachunkowości budżetu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami: 
    1. zorganizowanie sporządzania, przyjmowania, obiegu, archiwizowania i kontroli dokumentów, 
    2. bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości oraz sporządzanie kalkulacji wynikowej kosztów wykonywanych zadań i sprawozdawczości finansowej, 
    3. nadzorowanie całokształtu prac z zakresu rachunkowości wykonywanych przez Wydział Planowania i Finansowo - Budżetowy oraz jednostki i zakłady budżetowe.
  5. prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami: 
    1. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, 
    2. zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Urząd, 
    3. przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych, 
    4. zapewnienie terminowego ściągania należności i dochodzenia roszczeń spornych oraz opłaty zobowiązań.
  6. dokonywanie w ramach kontroli wewnętrznej: 
    1. wstępnej, bieżącej i następnej kontroli funkcjonalnej w zakresie powierzonych spraw, 
    2. wstępnej kontroli legalności dokumentów dotyczących wykonywania budżetu i jego zmian, 
    3. następnej kontroli operacji stanowiących przedmiot księgowania,
  7. opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Wójta dotyczących prowadzenia rachunkowości a w szczególności: zakładowego planu kont, obiegu dokumentów (dowodów księgowych), zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji,
  8. opracowywanie zbiorczych sprawozdań finansowych z wykonania budżetu i ich analiza,
  9. uczestniczenie w pracach Rady Gminy bez prawa głosowania,
  10. wykonywanie innych poleceń Wójta. 

Metryka

sporządzono
2017-06-22 przez Kienig Sylwester
udostępniono
2017-06-22 00:00 przez Kienig Sylwester
zmodyfikowano
2017-06-22 11:10 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
2368
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.