Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Czernice Borowe
Menu góra
Strona startowa Gmina Czernice Borowe Urząd Gminy Kierownictwo Urzędu Zastępca Wójta
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zastępca Wójta, menu 290 - BIP - Gmina Czernice Borowe”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Zastępca Wójta

Zastępca Wójta

Zastępca Wójta

mgr Bogumiła Cienkus 

Tel/fax (0-23) 674-60-66 wew. 39

e-mail sekretariat@czerniceborowe.pl

Pokój Nr 13

Zastępca przy wykonywaniu swych kompetencji i zadań działa w granicach określonych zarządzeniami Wójta oraz imiennymi pełnomocnictwami i upoważnieniami udzielonymi przez Wójta.

  1. Zastępca wykonuje zadania i kompetencje Wójta podczas jego nieobecności oraz w przypadku przemijającej przeszkody w wykonywaniu zadań i kompetencji Wójta, spowodowanej jedną z okoliczności, o której mowa w art. 28 g ust. 1 ustawy.
  2. Zastępca prowadzi sprawy gminy w zakresie udzielonych przez Wójta pełnomocnictw i upoważnień.
  3. Do zadań Zastępcy należy w szczególności:
  • Wykonywanie zadań powierzonych przez Wójta na podstawie udzielonych pełnomocnictw i upoważnień.
  • Nadzór nad funkcjonowaniem Urzędu i organizacją pracy bieżącej w Urzędzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym rzetelne i terminowe załatwianie spraw obywateli, przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej.
  • Sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad powierzonymi komórkami organizacyjnymi Urzędu.
  • Wydawanie decyzji administracyjnych w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, w zakresie upoważnień udzielonych przez Wójta.
  • Przyjmowanie interesantów w sprawach skarg i wniosków.
  • Udzielanie informacji dotyczących Gminy w zakresie ustalonym przez Wójta.
  • Prowadzenie spraw związanych z wyborami, referendami i spisami powszechnymi.
  1. Zastępca Wójta sprawuje nadzór nad funkcjonowaniem oświaty, kultury, pomocy społecznej i ochrony zdrowia, spraw obywatelskich i zarządzania kryzysowego.
  2. Realizacja przyjętej polityki oświatowej oraz innych dokumentów programowych w zakresie oświaty i wychowania.
  3. Organizowanie i nadzorowanie przygotowania materiałów i projektów rozstrzygnięć w zakresie zadań realizowanych przez podległe komórki oraz przygotowywanie projektów uchwał Rady Gminy i zarządzeń Wójta.
  4. Zabieganie o należne gminie dotacje celowe oraz możliwe do pozyskania środki finansowe z innych źródeł pozabudżetowych.
  5. Współpraca z Radą Gminy oraz Komisjami Rady i Sołtysami w zakresie powierzonych obowiązków.
  6. Podpisywanie korespondencji i dokumentów, w tym dokumentów finansowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami wewnętrznymi i udzielonymi upoważnieniami.
  7. Wykonywanie innych zadań dotyczących gminy, powierzonych przez Wójta na podstawie pełnomocnictwa i upoważnienia.

Metryka

sporządzono
2023-04-07 przez Łukasiak Monika
udostępniono
2023-04-07 10:09 przez Łukasiak Monika
zmodyfikowano
2023-04-07 11:05 przez Łukasiak Monika
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
592
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.